Gebruikershandleiding – Bestellen

SNEL EN GEMAKKELIJK BESTELLEN IN 5 STAPPEN:

  1. KLIK OP ‘BESTEL DE GEBRUIKERSHANDLEIDING HIER’
  2. VOER HET AANTAL EXEMPLAREN IN DAT JE WILT BESTELLEN
  3. NOTEER JE GEGEVENS EN EEN BEZORGADRES WAAR JE DE BESTELLING NAAR TOE WILT LATEN STUREN
  4. VOER DE BETALING UIT VIA IDEAL
  5. NADAT JE DE BETALING HEBT UITGEVOERD, ONTVANG JE BINNEN DE BESTELLING BINNEN 5 WERKDAGEN IN NEDERLAND EN BINNEN 5 WERKDAGEN BUITEN NEDERLAND PER POST
BESTEL DE GEBRUIKERSHANDLEIDING HIER

PRODUCTBESCHRIJVING

MET DEZE GEBRUIKERSHANDLEIDING WORDT STAP VOOR STAP UITGELEGD HOE JE OP EEN SNELLE EN LEUKE MANIER EN SAMEN MET CLIËNTEN INZICHTELIJK MAAKT WAT HUN STERKSTE DRIJFVEREN EN WAARDEN ZIJN, HOE JE DE UITKOMSTEN INTERPRETEERT EN ANALYSEERT, EN HOE JE HET GELUK EN HET SUCCES DAT ZIJ IN HUN WERK EN HUN (WERK)RELATIE(S) ERVAREN GERICHT VERGROOT.

IN DEZE GEBRUIKERSHANDLEIDING:

  • VIND JE EEN SAMENVATTING VAN DE THEORIE EN DE 5 DE DRIJFVEREN DIE -VEELAL ONBEWUST- ONZE EMOTIES, MOTIVATIE, EN GEDRAG BEÏNVLOEDEN EN STUREN OP HET WERK EN IN ONZE (WERK)RELATIE(S)
  • WORDT STAP VOOR STAP BESCHREVEN HOE JE DE DRIJFVEREN EN WAARDEN VAN CLIËNTEN MET BEHULP VAN DE FYSIEKE WAARDENKAARTEN INZICHTELIJK MAAKT
  • WORDT STAP VOOR STAP BESCHREVEN HOE JE DE DRIJFVEREN EN WAARDEN INTERPRETEERT EN ANALYSEERT, EN HOE JE DE INZICHTEN EFFECTIEF TOEPAST IN DE PRAKTIJK
  • VIND JE EEN DRIETAL OVERZICHTELIJKE EN GEBRUIKSVRIENDELIJKE OVERZICHTEN DIE JE HIERBIJ HELPEN;
    • EÉN OVERZICHT MET DE 5 DRIJFVEREN EN DE 27 WAARDEN (WAARDENKOMPAS)
    • EÉN OVERZICHT WAAROP DE 5 DRIJFVEREN WORDEN TOEGELICHT (WAAR STAAN ZE VOOR?)
    • EÉN OVERZICHT WAAROP DE 27 ONDERLIGGENDE WAARDEN WORDEN TOEGELICHT (WAAR STAAN ZE VOOR?)

TOEPASSINGEN
DE GEBRUIKERSHANDLEIDING IS (SAMEN MET DE FYSIEKE WAARDENKAARTEN) GOED INZETBAAR VOOR DE VOLGENDE DOELEINDEN:

  1. INVENTARISEREN VAN DE STERKSTE DRIJFVEREN EN WAARDEN VAN ÉÉN OF MEERDERE PERSONEN TIJDENS EEN ÉÉN-OP-ÉÉN SESSIE, OF EEN WORKSHOP
  2. VERGROTEN VAN DE ZELFKENNIS EN HET ZELFBEWUSTZIJN VAN CLIËNTEN:
    • WAAR VERLANGEN ZIJ DIEP VAN BINNEN EN VEELAL ONBEWUST NAAR OP HUN WERK OF IN HUN (WERK)RELATIE(S)?
    • WAT GEEFT HEN DAARBIJ WEL EN GEEN GOED GEVOEL, MOTIVEERT OM HIER (EXTRA) TIJD EN ENERGIE IN TE STEKEN EN HEEFT EEN POSITIEF EFFECT OP HUN PRODUCTIVITEIT EN PRESTATIES?
  3. ANALYSEREN VAN DE HUIDIGE SITUATIE:
    • IN HOEVERRE GEEFT DE SITUATIE OP HET WERK OF IN DE RELATIE MOMENTEEL INVULLING AAN DEZE DRIJFVEREN?
    • WELKE DRIJFVEREN VAN DE CLIËNT WORDEN GOED, NIET, OF ONVOLDOENDE INGEVULD?
  4. INVENTARISEREN VAN DE GEWENSTE SITUATIE:
    • AAN WELKE DRIJFVEREN EN WAARDEN DIENT EEN BETERE INVULLING GEGEVEN TE WORDEN?
  5. MAKEN VAN VOORSPELLINGEN VOOR DE TOEKOMSTIGE SITUATIE:
    • WELKE SITUATIES GEVEN WEL (EN JUIST) GEEN INVULLING AAN DE DRIJFVEREN VAN DE CLIËNTEN EN VERGROTEN (OF VERKLEINEN) HET GELUKSGEVOEL EN DE PRESTATIES?
    • WAT GEBEURT ER MET HET GELUK EN HET SUCCES DAT CLIËNTEN ERVAREN ALS DE SITUATIE NIET VERANDERT?
    • WAT GEBEURT ER MET HET GELUK EN HET SUCCES DAT CLIËNTEN ERVAREN ALS DE SITUATIE VERANDERT?
  6. CONTROLEREN VAN DE SITUATIE:
    • SAMEN MET CLIËNTEN EEN PLAN VAN AANPAK ONTWIKKELEN EN DOELEN STELLEN DIE ER VOOR MOETEN ZORGEN DAT:
      • DE SITUATIE OP HET WERK OF IN DE (WERK)RELATIE(S) (NOG) BETER INVULLING GEVEN AAN DE DRIJFVEREN VAN CLIËNTEN
      • CLIËNTEN HUN EMOTIES EN GEDRAGINGEN OP DE WERKVLOER OF IN DE RELATIE BETER KUNNEN CONTROLEREN EN STUREN
      • CLIËNTEN MEER GELUK EN SUCCES ERVAREN IN HUN WERK OF IN HUN RELATIE

BETALING
ÉÉN GEBRUIKERSHANDLEIDING KOST €25,00 EXCLUSIEF 21% BTW. DE BETALING VERLOOPT VIA iDEAL EN VIA JE EIGEN VERTROUWDE BANKOMGEVING. DE BETALING WORDT REAL-TIME VERWERKT.

LEVERTIJD
NADAT JE DE BESTELLING HEBT DOORGEGEVEN EN DE BETALING HEBT UITGEVOERD, ONTVANG JE DE BESTELLING:

  • BINNEN 3 TOT 5 WERKDAGEN AUTOMATISCH PER POST IN NEDERLAND
  • BINNEN 5 TOT 10 WERKDAGEN AUTOMATISCH PER POST BUITEN NEDERLAND

RETOURNEREN
WIL JE JE BESTELLING HERROEPEN? NADAT DE BESTELLING IS GELEVERD, HEB JE 14 DAGEN BEDENKTIJD. BINNEN DIE TIJD KUN JE, ZONDER OPGAAF VAN REDEN, AFZIEN VAN DE BESTELLING. STUUR IN DAT GEVAL EEN EMAIL NAAR: SALES@SCARFFORCE.NL MET VERMELDING VAN JE NAAM EN DE BESTELLING DIE JE WENST TE ANNULEREN EN STUUR DE WAARDENKAARTEN VERVOLGENS AANTEGEKEND PER POST RETOUR NAAR HET VOLGENDE POSTADRES:

SCARFFORCE NEDERLAND
HAARLEMMERSTRAAT 121-1
1013 EN AMSTERDAM
NEDERLAND

NA ONTVANGST VAN DE RETOURZENDING, ONTVANG JE BINNEN 14 DAGEN HET VOLLEDIGE AANKOOPBEDRAG TERUG. NA HET VERSTRIJKEN VAN BEDENKTIJD VAN 14 DAGEN KAN DE GEBRUYIKERSHANDLEIDING NIET MEER GERETOURNEERD WORDEN. LET OP: GEBRUIKERSHANDLEIDINGEN DIE ZICHTBAAR DOOR GEBRUIK ZIJN BESCHADIGD KUNNEN NIET WORDEN GERETOURNEERD!

GEBRUIKERSHANDLEIDING

IMPRESSIE VAN DE GEBRUIKERSHANDLEIDING