TIJDWINST, BETERE QUALITY-OF-HIRE EN WAARDEVOLLE INPUT VOOR HET PERSOONLIJK ONTWIKKELINGSPLAN

MIJN.SCARFFORCE

  • Nodig kandidaten uit om de drijfveertest te doen, nog voordat je hen selecteert en uitnodigt voor een gesprek

  • Zie in één oogopslag waar zij diep van binnen naar verlangen in hun werk en wat hun persoonlijke ambities zijn

  • Voorspel wat zij nodig hebben om zich goed te voelen en optimaal te presteren in hun werk

  • Controleer of de vacature voldoende invulling geeft aan hun interne drijfveren

  • Voorkom dat je de verkeerde personen voor de verkeerde functie en werkgever selecteert

  • Creëer je eigen database en vergelijk met één druk op de knop de drijfveren en waarden van je kandidaten

  • Ga goed voorbereid en gericht(er) het gesprek in met je kandidaten

  • Vergroot de zelfkennis en het zelfbewustzijn van je kandidaten en optimaliseer de candidate experience

  • Onderbouw de keuzes die veelal op onderbuikgevoel worden gemaakt met concrete en betrouwbare inzichten

  • Verbeter de quality-of-hire en minimaliseer de kans op een mismatch

  • Geef het uitgebreide rapport mee aan de opdrachtgever als input voor het persoonlijk ontwikkelingsplan van de nieuwe medewerker

Met Mijn.scarfforce verstuur je zelf drijfveerscans naar kandidaten en visualiseren je zelf de resultaten met één druk op de knop, nadat zij de scan hebben ingevuld. Hierbij wordt in één oogopslag duidelijk welke drijfveren het sterkst bij hen leven en welke onderliggende waarden hen het meest (en het minst) motoveren. De toelichting die automatisch onder deze scores verschijnt geeft aan waar de kandidaten diep van binnen en het meest naar verlangen in hun werk en helpt je om accurate voorspellingen te maken ten aanzien van hoe de kandidaat zich zal gedragen in zijn of haar nieuwe rol en in welke situatie zij zich gelukkig zullen voelen en optimaal presteren. Het online platform biedt daarnaast goede mogelijkheden om een persoonlijke database op te bouwen en snel profielen te vergelijken.

De testresultaten worden opgeslagen op de beveiligde en ISO-gecertificeerde servers van onze technische partner DataIM, maar blijven uiteraard jouw eigendom en zijn voor niemand anders toegankelijk. Lees hier meer over hoe we jouw privacy borgen en data beveiligen: privacy en data security beleid.

Mijn.Scarfforce wordt ook als een whitelabel product aangeboden, wat het mogelijk maakt om je eigen huisstijl voor deze recruitmenttool te hanteren.

Onderbouw je keuzes met betrouwbaar en concreet inzicht in de drijfveren van je kandidaten:

  • In hoeverre verlangt de kandidaat naar het hebben van duidelijkheid en zekerheid over zijn baan, de organisatie waarvoor hij werkt en zijn toekomst?

  • In hoeverre verlangt de kandidaat naar sociale verbinding en het werken in teamverband?

  • In hoeverre verlangt de kandidaat naar zelfsturing en wil hij graag zelf invulling geven aan zijn (dagelijkse) werkzaamheden?

  • In hoeverre verlangt de kandidaat naar persoonlijke groei en wil zichzelf graag ontwikkelen door nieuwe dingen te ontdekken en zijn kennis en vaardigheden te verbeteren?

  • In hoeverre verlangt de kandidaat naar erkenning, aanzien en gezag, hecht hij waarde aan hiërarchie en vindt hij het prettig om zeggenschap over anderen te hebben?

  • In hoeverre verlangt de kandidaat naar zingeving, het hebben van een idealistisch doel in zijn leven en de aanwezigheid en handhaving van een morele gedragscode die gelijke kansen en eerlijke situaties voor iedereen biedt (zowel binnen als buiten de organisatie)?

  • Verlangt hij het meer naar repeterende en routinematige werkzaamheden, of naar het hebben van een afwisselend takenpakket en adhoc werkzaamheden?

  • Welke rol past het best bij hem als hij werkt in teamverband en wat verwacht hij van de rest van het team?

  • Heeft hij veel begeleiding nodig, of verlangt hij meer naar zelfsturing?

  • Welke waarden motiveren hem het meest in zijn werk?

  • Welke van deze verlangens en behoeften overheersen en sturen -veelal onbewust- zijn gedragingen en prestaties op de werkvloer?

  • Welke werksituaties geven een positieve invulling aan deze dominante verlangens en vergroten zijn werkmotivatie, betrokkenheid, bevlogenheid en loyaliteit?

  • Welke werksituaties doen afbreuk aan deze verlangens en hebben een negatieve impact op zijn werkmotivatie, betrokkenheid, bevlogenheid en loyaliteit?

  • Welke gedragingen en prestaties kun je van hem verwachten in specifieke werksituaties?

MIJN.SCARFFORCE

BEHEER DE ACTIVATIECODES

BEHEER DE TESTRESULTATEN, VERGELIJK PROFIELEN EN CREËER JE EIGEN DATABASE

VERSTUUR DE ACTIVATIECODE NAAR DE KANDIDAAT DIE JE DE TEST WILT LATEN INVULLEN

MONITOR DE STATUS

 

STEL DE TAALKEUZE IN VOOR HET WEERGEVEN VAN DE RESULTATEN

ANALYSEER DE DRIJFVEREN VAN DE KANDIDAAT

ANALYSEER DE WAARDEN VAN DE KANDIDAAT

LEES MEER OVER DE -ONBEWUSTE- VERLANGENS VAN DE KANDIDAAT

 

LEES MEER OVER DE VOORKEURSGEDRAGINGEN VAN DE KANDIDAAT

 

LEES MEER OVER DE SITUATIE WAARIN DE KANDIDAAT  OPTIMAAL ZAL PRESTEREN

 

DRAAI MET ÉÉN DRUK OP DE KNOP HET VOLLEDIGE RAPPORT UIT

TARIEVEN

1 - 5 USER ACCOUNTS

395PER JAAR

6-10 USER ACCOUNTS

295PER JAAR

11-20 USER ACCOUNTS

195PER JAAR

20+ USER ACCOUNTS

TBA

2-25 ACTIVATIECODES

1750PER TEST

26-75 ACTIVATIECODES

1000PER TEST

76-150 ACTIVATIECODES

750PER TEST

150-300 ACTIVATIECODES

500PER TEST

Bovenstaande tarieven zijn per user account en exclusief 21% btw

PRECIES WETEN HOE HET WERKT? VRAAG EEN DEMO AAN